Služby
Spokojenost zákazníka je pro nás klíčová, proto REAL DIRECT, realitní společnost, s.r.o. poskytuje v oblasti nemovitostí široké spektrum služeb, a tím se stává pro klienty nejen obchodním partnerem a koordinátorem, ale především pomocníkem při řešení veškerých otázek týkajících se nemovitostí. Komplexnost našeho servisu šetří našim klientům čas i starosti.
ŘEŠENÍ OBTÍŽNÝCH ŽIVOTNÍCH SITUACÍ
REALITNÍ ČINNOST
Naší hlavní činností jsou samozřejmě realitní služby spočívající ve vyhledání Vámi požadované nemovitosti nebo naopak zprostředkování zájemce o koupi či pronájem Vaší nemovitosti. Naprostou samozřejmostí je pro nás zajištění součinnosti od podpisu rezervační smlouvy až po předání nemovitosti, právní servis, převody energií a další související činnosti.
Na základě našich zkušeností získaných dlouholetou spoluprací s renomovanými partnery ze všech oblastí souvisejících s nemovitostmi pro Vás rádi zajistíme následující služby:
Prodej či nákup nemovitosti je velké rozhodnutí a pro mnoho lidí se jedná o největší transakci v životě. Proto je dobré mít se na koho obrátit. Rádi Vám v této záležitosti pomůžeme a zajistíme co nejhladší průběh celého procesu. Naši realitní makléři Vám zjistí tržní ceny, poskytnou Vám informace o aktuálních cenách realit ve Vašem okolí a nabídnou Vám poradenství ohledně celého průběhu prodeje či nákupu nemovitostí. Naši spolupracující advokáti Vám pak poskytnou kompletní právní servis.
Pokud máte zájem o pronájem nemovitosti, seznámíme Vás s aktuální nabídkou z databáze naší společnosti a o vývoji situace Vás budeme průběžně informovat.
Pokud vlastníte nemovitost a máte zájem ji přenechat do nájmu, bude tím nejlepším výstupem nalezení vhodného nájemce pro Vaši nemovitost. Na závěr Vám naši zkušení advokáti poskytnou ten nejlepší právní servis při přípravě nájemní smlouvy.
Díky našemu silnému kapitálovému zázemí jsme schopni od Vás vykoupit nemovitost, kterou z jakýchkoliv důvodů potřebujete prodat urgentně. I v tomto případě je samozřejmostí kompletní právní servis poskytovaný našimi advokáty.
V rámci naší realitní činnosti Vám v naší kanceláři rádi zodpovíme jakékoli dotazy a Vaše případné problémy jsme připraveni řešit rychle a profesionálně.
ŘEŠENÍ OBTÍŽNÝCH ŽIVOTNÍCH SITUACÍ
V nově zrekonstruovaných prostorách naší realitní společnosti na adrese Burešova 1661/2, Praha 8 (Kulturní dům Ládví) pravidelně poskytujeme i bezplatné právní poradenství, a to vždy ve středu od 9:30 hod. do 11:30 hod., a to po předchozím objednání. V tomto čase můžete přijít a poradit se s advokáty o svých právních problémech a vhodném postupu v nesnadných životních situacích. Poskytování bezplatného právního poradenství zajišťují zkušení advokáti advokátní kanceláře HÁJEK ZRZAVECKÝ, kteří se budou snažit nalézt nevhodnější řešení pro osoby, které potřebují pomoci, avšak mají z jakéhokoli důvodu strach nebo obavy navštívit advokátní kancelář.
Bezplatná právní poradna je zajišťována formou krátkých konzultací s klienty. Během této konzultace Vám poskytneme základní informace o právních možnostech řešení Vašeho problému. Pokud úvodní konzultace nebudou dostačující, nabídnou Vám advokáti možnost zastoupení za sníženou hodinovou sazbu. Bezplatná právní poradna je určena pouze fyzickým osobám a nikoli podnikatelům v souvislosti s jejich podnikatelskou činností.
V rámci bezplatné právní poradny se nezabýváme pouze nemovitostmi, ale můžeme Vám poradit v oblasti majetkoprávních záležitostí, rodinného práva, dědického práva, případně i v jiných oblastech práva, anebo Vás můžeme odkázat na odborníky na danou oblast, se kterými spolupracujeme.
Pokud jste se dostali do tíživé finanční situace, hrozí Vám exekuce nebo je již exekuce proti Vám vedena, rádi Vám pomůžeme a poradíme, jak takovou situaci co nejefektivněji řešit. Nezapomeňte, že čím dříve začnete situaci řešit, tím více možností a času Vám pomoci budeme mít.
Pokud jste se dostali do obtížné životní situace a potřebujete finanční hotovost, jsme připraveni Vám poskytnout finanční prostředky oproti zástavě Vaší nemovitosti. Můžeme Vám také poskytnout komplexní servis, pokud máte v úmyslu někomu poskytnout finanční hotovost a chcete mít dostatečně zajištěnu návratnost poskytnuté půjčky.
DOPLŇKOVÉ SLUŽBY
Financování nemovitosti se může zdát poměrně složité, proto nabízíme našim klientům kompletní servis při realizaci nákupu nemovitosti včetně poradenství v oblasti financování. Spolupracujeme s nezávislými finančními poradci, kteří pro Vás sestaví analýzu možností financování nákupu nemovitosti. Na základě takto zpracované odborné analýzy Vám následně nabídneme nejvýhodnější formu financování a zajistíme navazující kroky.
Nabídka pojištění v oblasti nemovitostí je velmi široká. Zatímco pojištění domácnosti se vztahuje na vnitřní vybavení domácnosti, pojištění nemovitosti kryje škody způsobené na nemovitosti jako takové. Pojistit můžete rodinný nebo bytový dům, bytovou či nebytovou jednotku, garáž, chatu i chalupu. Pojištění nemovitosti kryje škody způsobené živelnými pohromami, požárem i vandalismem. Cena pojištění nemovitosti se odvíjí od rozsahu pojistného krytí a výše pojistného plnění. Náš tým makléřů a poradců Vám pomůže s výběrem pojištění tak, aby odpovídalo Vašim požadavkům a potřebám.
Znalecký posudek je třeba nechat zpracovat zejména při převodu nemovitosti, při soudním sporu o nemovitost, při exekuci či konkurzu, při dražbě nemovitosti a dále při vložení nemovitosti do majetku obchodní společnosti. Ať již potřebujete znalecký posudek zpracovat z některého z výše uvedených důvodu nebo jen pro Vaši vlastní potřebu, naše společnost Vám jeho vypracování zajistí.
Průkaz energetické náročnosti budov (označovaný také jako energetický štítek) musí mít každý, kdo chce prodat či pronajmout svou nemovitost nebo kdo staví nebo provádí větší stavební úpravu. Od 1. července 2015 jsou realitní kanceláře také povinny zadat energetickou třídu do inzerátů s nabídkou nemovitostí. Nepředá-li majitel energetický štítek, jsme povinni do inzerátů uvést nejhorší energetickou třídu, tedy G. Uvedením třídy G však může dojít k optickému snížení hodnoty Vaší nemovitosti, proto doporučujeme energetický štítek nechat zhotovit již při záměru prodat nemovitost. Energetický štítek platí 10 let ode dne jeho vyhotovení, avšak při větší změně budovy je třeba jej aktualizovat. Abyste měli všechny tyto povinnosti splněné, naši makléři Vám rádi zprostředkují vypracování tohoto energetického štítku pro Vaši nemovitost.
Financování nemovitosti se může jevit poměrně složité. REAL DIRECT, realitní společnost, s.r.o. svým klientům nabízí komplexní servis při obchodu s nemovitostmi včetně poradenství v oblasti financování. Spolupracujeme s nezávislými finančními poradci, kteří pro Vás sestaví adekvátní plán Vašich potřeb a představ, na jehož základě Vám pak nabídneme nejvýhodnější formu financování.
Většina lidí potřebuje za účelem koupě vlastní nemovitosti uzavřít úvěr či hypotéku. Protože se jedná o poměrně složitý proces, je pro nás samozřejmostí ulehčit našim klientům velkou část s tím spojeného vyřizování. Zde se dozvíte jak.
Jsou dvě možnosti, jak při financování koupě nemovitosti postupovat. Můžete si nejdříve vybrat nemovitost a následně začít vyřizovat úvěr, anebo si naopak nejdříve zajistíte úvěr v požadované výši a poté vyberete vhodnou nemovitost. Oba způsoby jsou možné. V dnešní době nejsou v úrokových sazbách mezi těmito dvěma typy úvěrů téměř žádné rozdíly. Pokud se rozhodnete financovat družstevní byt, platí zde trochu jiné podmínky.
K vyřízení úvěru budete potřebovat potvrzený příjem od zaměstnavatele na formuláři příslušné banky, u stavebních spořitelen ještě dvě poslední výplatní pásky. Pokud jste již podepsali rezervační smlouvu, určitě ji vezměte také s sebou. Zbytek dokumentů za Vás vyřídí bankovní poradce a vyplníte je na místě. Ke schválení úvěru bude nutné nechat zhotovit znalecký odhad příslušné nemovitosti, ke kterému budete potřebovat aktuální list vlastnictví spolu se snímkem z katastrální mapy. Tyto dokumety pro Vás zajistí naše realitní společnost. Každý úvěr je svým způsobem jedinečný, je proto vhodnější konkretizovat postup jeho sjednávání u každé jednotlivé nemovitosti.
Celý proces vyřizování úvěru je prakticky v rukou konkrétní banky, která pro Vás ve většině případů zajistí dílčí kroky jako je vložení zástavního práva na katastrální úřad, doložení kupních smluv a listu vlastnictví s vyznačeným zástavním právem vůči bance. Vy pak jen dáte souhlas s vyplacením finančních prostředků na příslušné účty.
REAL DIRECT Vás tímto procesem provede. Na první pohled složitá věc se díky našim bohatým zkušenostem zjednoduší a Vy tak najdete nové bydlení rychleji a bez starostí. Veškerou agendu vyřídíme za vás.
V případě zájmu kontaktujte přímo naše realitní makléře, kteří vám zprostředkují schůzku s finančním poradcem. Spolupracujeme s renomovanou poradenskou společností, jejíž odborníci pro Vás vypracují potřebné kalkulace, porovnají případné konkurenční nabídky a najdou to nejlepší a nejvýhodnější řešení dle Vašich potřeb a možností.
Všechny tyto služby jsou pro Vás samozřejmě zdarma.